Bouwbedrijf rebranding

#rebranding #logo #huisstijl #identiteit
Deze aannemer en interieurbouwer groeide in 10 jaar van een zelfstandige alleskunner naar een bouwbedrijf met een team van vakmensen.

De uitdaging: Een sterke en professionele visuele identiteit die hen presenteert als bedrijf en beter past bij de klant waar ze het liefst voor werken.

Het oude logo


Concept 1Een frisse identiteit die hen echt neerzet als team. Om dit te bereiken koos ik voor het woord ‘bouwers’ ter vervanging van ‘aannemer en interieurbouwer’. 

Herkenbare vormen uit de bouw maken direct duidelijk om wat voor soort bedrijf het gaat. 
Concept 2Het bedrijf houdt zich het liefst bezig met specialistisch maatwerk voor particulieren die hun droomhuis willen laten bouwen of renoveren. Dit concept sluit daarop aan. 

Bij dit voorstel koos ik Futura om zijn strakke, geometrische elegantie en Goudy als tegenhanger voor een gevoel van luxe. 
Meer logo projecten...


Wilma Vis  · 2024
[email protected]